NyaKattsajten iFokus

NyaKattsajten

Etikettnyakattsajten
Läst 1128 ggr
leni49
2

Bevaka sajten

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det minsann fredag igen och jag har hittat ett sätt att bevaka inlägg på sajten. Gå in på den här adressen http://nyakattsajten.fria.ifokus.se/follow/on och tryck Enter.Då kommer det ett mail varje dag med uppdateringar om inlägg.

Sen ser ni att det finns flera diskussionsgrupper att välja på när ni lägger in inlägg.Det är Kattsussi som kom med alla de bra förslagen.

Ha en riktigt bra helg! Kramar från Lena o småbuarna

Lena, sajtvärd för NyaKattsajten och hjälper småbusarna med deras blogg.

Roosenlilja
1

hehe… tack! Så snabb du är! ❤️

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

Rasmus 16
2

Humm, men är lite konfunderad över om det är alla inlägg man får mail om då eller om det bara är gästboken??

För dom andra inläggen som görs på sidan så kan man ju redan bestämma själv om man vill ha mail när dom kommenterats av någon.

Och om man gör som du skrivit och det inte  blir som man tänkt sig kan man ångra sig då??

För vill ju inte ha mail om allt på hela sidan för det är ju redan bra som det är att man väljer själv där.

Utan det är bara när någon skrivit i ens gästbok som jag önskar man kunde få mail om det.

Kram Anita

leni49
0

Jag har testat och man verkar få på allt men det går bra att ångra sig också.Det finns en länk i varje mail till sidan där man tar bort bevakningen.Men bara för gästboken har jag inte hittat än.

Kram Lena

Lena, sajtvärd för NyaKattsajten och hjälper småbusarna med deras blogg.