NyaKattsajten iFokus

NyaKattsajten

Etikettfödelsedagar
Läst 405 ggr
Inga-Britt Hellgren
6

GRATTIS ZIZI från Sotis

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

GRATTIS ZIZI på din födelsedag. Hoppas du har en härlig dag med en massa godis och paket!

Här är det kallt idag, varit frost i natt. Så nu dröjer det väl inte länge innan snön kommer - usch!

Många kramizar från SOTIS med matte. 🐱❤️

Skeppskatten Dina
2

🎂 Zizi! 🌺
_ Vi önskar dig också Grattis på födelsedagen! _❤️

🤗 Elisabeth och Amira 🐈

Zizi o gunilla
1

TACK sötaste Sotis❤️🐱 och matte Inga-Britt! Jaa - idag fyller jag 8 år, matte G har hjälpt mig att öppna ännu ett paket🎁 av dem jag fick av er. Och jippi - det var väldigt goda godisar - supersmarriga! Perfekt att mumsa på när man har födelsedag  tycker jag. Jag ska få öppna ett paket till lite senare i eftermiddag, nu måste jag vila på maten, magen är proppfull med godis!

Åsså lyser solen på oss idag, matte påstår att det är för min skull den skiner och värmer men jag är inte helt övertygad om den saken - den lyser ju även för Sotis och alla andra små kissar, eller hur matte Inga-Britt👍?!

Många kramar🤗 från Zizi❤️

ps matte hälsar och tackar så hjärtligt å mina vägnar!

Zizi o gunilla
1

#1 TACK vackra🐱❤️ Dina och matte Elisabeth för grattis-hälsningen! 8 år idag och matte G säger sig inte veta var åren tagit vägen, tiden går så fort påstår hon…det är 7 år och 2 månader sedan jag hittade hem till matte och jag kan hålla med om att tiden går fort när man har roligt! Idag firar jag/vi med allsköns godis - helt rätt om ni frågar mig!😉😃

Kramar🤗 från Zizi o matte gunilla🙂

Soligajag1
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hurra Hurra för fina Zizi 😻🌺🎂 som fyller år ! Hoppas din dag varit underbar !! Nospussar från Knatte o Tjatte + matte Hillevi 😻😻🌺😀

HH 🙂

Rasmus 16
2

GRATTIS på födelsedagen Zizi   ❤️❤️❤️ 

Kram Rasmus & matte

Zizi o gunilla
1

#4 #5 TACK kära❤️🐱 vänner för grattis-hälsningarna - Zizi och matte har firat med busiga lekar och godis hela dagen - det kan man väl få när man fyller 8 år?!👋

Kramar🤗 från Zizi o gunilla🙂

Pluttiduttan
2

Grattis Zizi! Önskar dig en toppenfin födelsedag! Kram från Anders!

ues
2

Grattis på din  8-års dag  söta Zizi  🎂 🎁🎈

Tror säkert du hade en härlig dag!  ✨

Kram, Ulla o Gizmo!  🙂🐱

Christina66
2

Grattis i efterskott du söta goa Zizi

önskar Zlatan och Christina

Zizi o gunilla
2

#7 #8 #9 TACK snälla Anders, Ulla och Christina för era grattis-hälsningar till mitt lilla❤️Zizi som blivit 8 år. Vi hade en härlig dag med lek och gos och godis i långa rader, jag tillomed sjöng för henne…hon bara stirrade på mig…trots att jag sjöng hyfsat rent…😉😃

leni49
1

Grattis i efterskott sötaste Zizi 🎂❤️🎁 Verkar som det blev en fin födelsedag!

Kramar från Lena o Småbusarna

Lena, sajtvärd för NyaKattsajten och hjälper småbusarna med deras blogg.

Zizi o gunilla
1

#11 Tack snälla matte Lena, finaste Lea och Bagheera för grattishälsningen!❤️

Kram/Zizi o gunilla🙂